Asayiş
Osmaniye’de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 53 Kişi Hastaneye Başvurdu
Osmaniye’de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıların tüketilmesinin ardından çok sayıda kişi rahatsızlanarak hastanelere başvurdu. İlk belirlemelere göre toplam 53 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı. Olayın ardından bölgedeki sağlık kuruluşlarına sevk edilen vatandaşlardan 25’inin tedavilerinin tamamlanarak taburcu edildiği, 28 kişinin ise hastanelerde müşahede altında tutulduğu bildirildi. Yetkililer, hastalardan hiçbirinin hayati tehlikesinin bulunmadığını a...