Mobil Uygulamayı İndir

Haberleri mobil uygulamamızdan takip edin!

27 Haziran 2026 Cumartesi İstanbul 4°C

Bildirimler

Sitemize Hoş Geldiniz

Güncel haberler ve son dakika gelişmeleri için bizi takip edin!

Şimdi

Osmaniye’de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 53 Kişi Hastaneye Başvurdu

E
Yazar Medya
5 dk okuma 24 okunma Yayınlanma: 27 Haziran 2026 08:15
Osmaniye’de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 53 Kişi Hastaneye Başvurdu
Osmaniye’de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 53 Kişi Hastaneye Başvurdu Foto: Yazar Medya

Osmaniye’de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıların tüketilmesinin ardından çok sayıda kişi rahatsızlanarak hastanelere başvurdu. İlk belirlemelere göre toplam 53 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Olayın ardından bölgedeki sağlık kuruluşlarına sevk edilen vatandaşlardan 25’inin tedavilerinin tamamlanarak taburcu edildiği, 28 kişinin ise hastanelerde müşahede altında tutulduğu bildirildi. Yetkililer, hastalardan hiçbirinin hayati tehlikesinin bulunmadığını açıkladı.

İncelemeler kapsamında Osmaniye genelinde ilgili işletme ve üretim alanlarında denetimler başlatıldı. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin, şüpheli ürünlerden numune alarak laboratuvara gönderdiği belirtildi.

Soruşturma çerçevesinde gözaltına alınan 2 kişinin adliyeye sevk edildiği ve mahkeme tarafından adli kontrol şartıyla serbest bırakıldığı aktarıldı. Hem adli hem de idari süreçlerin devam ettiği ifade edildi.

Osmaniye Valiliği tarafından yapılan açıklamada, vatandaşların sağlığının öncelikli olduğu vurgulanarak sürecin tüm yönleriyle takip edildiği belirtildi. Vali, olaydan etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletti ve gerekli tüm tedbirlerin alındığını açıkladı.

Etiketler

#Osmaniye #gıda zehirlenmesi #hastane başvurusu #sağlık durumu #acil servis #gıda güvenliği #zehirlenme vakası #yerel haberler

Videolar