Osmaniye’de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 53 Kişi Hastaneye Başvurdu
E
Yazar Medya
5 dk okuma
24 okunma
Yayınlanma: 27 Haziran 2026 08:15
Osmaniye’de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 53 Kişi Hastaneye BaşvurduFoto: Yazar Medya
Paylaş
Osmaniye’de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlıların tüketilmesinin ardından çok sayıda kişi rahatsızlanarak hastanelere başvurdu. İlk belirlemelere göre toplam 53 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.
Olayın ardından bölgedeki sağlık kuruluşlarına sevk edilen vatandaşlardan 25’inin tedavilerinin tamamlanarak taburcu edildiği, 28 kişinin ise hastanelerde müşahede altında tutulduğu bildirildi. Yetkililer, hastalardan hiçbirinin hayati tehlikesinin bulunmadığını açıkladı.
İncelemeler kapsamında Osmaniye genelinde ilgili işletme ve üretim alanlarında denetimler başlatıldı. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin, şüpheli ürünlerden numune alarak laboratuvara gönderdiği belirtildi.
Soruşturma çerçevesinde gözaltına alınan 2 kişinin adliyeye sevk edildiği ve mahkeme tarafından adli kontrol şartıyla serbest bırakıldığı aktarıldı. Hem adli hem de idari süreçlerin devam ettiği ifade edildi.
Osmaniye Valiliği tarafından yapılan açıklamada, vatandaşların sağlığının öncelikli olduğu vurgulanarak sürecin tüm yönleriyle takip edildiği belirtildi. Vali, olaydan etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletti ve gerekli tüm tedbirlerin alındığını açıkladı.