Mobil Uygulamayı İndir

Haberleri mobil uygulamamızdan takip edin!

18 Haziran 2026 Perşembe İstanbul 4°C

Bildirimler

Sitemize Hoş Geldiniz

Güncel haberler ve son dakika gelişmeleri için bizi takip edin!

Şimdi

Manisa FK, Pendikspor karşısında üzücü bir mağlubiyet aldı

A
Arşiv
5 dk okuma 52 okunma Yayınlanma: 13 Ocak 2026 18:07 Güncelleme: 15 Haziran 2026 07:50
Manisa FK, Pendikspor karşısında üzücü bir mağlubiyet aldı
Manisa FK, Pendikspor karşısında üzücü bir mağlubiyet aldı Foto: Yazar Medya
Manisa FK, Lider Pendikspor karşısında Son Dakikalarda Mağlup Oldu Manisa Futbol Kulübü, 1. Lig'de lider Pendikspor deplasmanına çıktı ve maçı 2-0 kaybetti. Düşme potasında bulunan Manisa FK, son dakikalarda yediği gollerle sahadan mağlup ayrıldı. Denic'in golüne engel olamayan siyah-beyazlılar, maçın uzatma dakikalarında Thuram'ın attığı golle de pes etmek zorunda kaldı. Bu sonuçla 13 puanda kalan Manisa FK, 15. hafta sonunda hala ateş hattından kurtulamadı. Teknik Direktör Mustafa Dalcı maç sonrası yaptığı açıklamada, en azından 1 puanı hak ettiklerini belirtti. Dalcı, takımın maç için çok ciddi bir şekilde hazırlandığını ancak istedikleri gibi bir başlangıç yapamadıklarını söyledi. İlk yarım sajanstte istedikleri oyunu sahaya yansıtamadıklarını ancak ikinci yarıda daha iyi bir performans sergilediklerini ifade etti. Dalcı, kaçırılan net pozisyonlara rağmen oyuncularının mücadelesinden memnun olduğunu ve en azından 1 puanla ayrılabileceklerini düşündüğünü dile getirdi. Takım olarak bir an önce puan veya puanlar alarak ateş hattından uzaklaşmak istediklerini vurguladı. Manisa FK, Lider Pendikspor karşısında Son Dakikalarda Mağlup Oldu Manisa Futbol Kulübü, 1. Lig'de lider Pendikspor deplasmanına çıktı ve maçı 2-0 kaybetti. Düşme potasında bulunan Manisa FK, son dakikalarda yediği gollerle sahadan mağlup ayrıldı. Denic'in golüne engel olamayan siyah-beyazlılar, maçın uzatma dakikalarında Thuram'ın attığı golle de pes etmek zorunda kaldı. Bu sonuçla 13 puanda kalan Manisa FK, 15. hafta sonunda hala ateş hattından kurtulamadı. Teknik Direktör Mustafa Dalcı maç sonrası yaptığı açıklamada, en azından 1 puanı hak ettiklerini belirtti. Dalcı, takımın maç için çok ciddi bir şekilde hazırlandığını ancak istedikleri gibi bir başlangıç yapamadıklarını söyledi. İlk yarım sajanstte istedikleri oyunu sahaya yansıtamadıklarını ancak ikinci yarıda daha iyi bir performans sergilediklerini ifade etti. Dalcı, kaçırılan net pozisyonlara rağmen oyuncularının mücadelesinden memnun olduğunu ve en azından 1 puanla ayrılabileceklerini düşündüğünü dile getirdi. Takım olarak bir an önce puan veya puanlar alarak ateş hattından uzaklaşmak istediklerini vurguladı.  

Etiketler

#Gundem #Haber #Gündem

Videolar